Klachten
Wij hopen dat je tevreden ben over de producten en service van Suede design. Mocht er iets toch niet aan je verwachtingen voldoen, stuur dan een mail naar info@suededesign-shop.nl en omschrijf de klacht zo duidelijk mogelijk. Wij nemen de klacht serieus en zullen er alles aan doen om het op te lossen.
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@suededesign-shop.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om het geschil aan te melden voor bemiddeling via WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Tevens is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer jouw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
Retourneren
Suede design streeft ernaar een goed product te leveren. Mocht het onverhoopt niet aan je verwachtingen voldoen, dan kun je deze retourneren. Je hebt het recht jouw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. Je hebt na annulering nogmaals 14 dagen om je product retour te sturen. De retourkosten zijn voor de klant. Voor gepersonaliseerde producten gelden andere voorwaarden. Meer over retourneren lees je in de algemene voorwaarden.
Wat moet je doen als je een product wilt retourneren?
1. Check of de artikelen onbeschadigd zijn.
2. Vul het retourformulier voor herroeping in en mail het naar info@suededesign-shop.nl. Je mag het ook kopieren en in de mail plakken. Je vindt het formulier hier: HERROEPING/RETOURFORMULIER.
3. Verpak de artikelen met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking. Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.
4. Gebruik de adresstrook van het formulier of schrijf het retouradres op de verpakking:
Suede design
Heerenvliet 13
2291 CZ Wateringen
5. Frankeer het pakket en breng het naar de brievenbus of het PostNL servicepunt. De kosten van de retourzending zijn voor eigen rekening. Ongefrankeerde retourzendingen worden niet geaccepteerd. Bewaar het bewijs of maak een foto ervan.
6. Zodra je retour door ons is ontvangen storten we het orderbedrag inclusief verzendkosten binnen 14 kalenderdagen terug op jouw bankrekening.